Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 27 april 2014

Bokskogen

Som jag längtat! Eller rättare sagt har jag en ständig längtan efter skogen och naturen när jag inte befinner mig i den...

Idag stillade vi den längtan med en skön runda bland nästan utblommade vitsippor och skirt gröna nyutslagna blad. Vackert så in i Norden.
13 km stod på schemat. Men ghaaa vad trögt det gick. Tunga tunga ben och ont både i knä och höft efter ca 6 km. Vad händer? Snittade 5.16/km och smärtan runt svanskotan tog över sista 3 km. Nu är jag på riktigt orolig inför Gbg varvet den 17 maj. Vad göra? Tips någon?

Med värme
Anna

1 kommentar:

Anna (Orka mera) sa...

Ajaj, har du provat att springa igen? Om det fortfarande gör ont ska jag tipsa dig om världens bästa naprapat. Han kan trolla :)