Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 14 juni 2011

Hösten 2011

Nu är sommaren äntligen här. Jösses vad jag njuter. Skulle gärna trycka på paus knappen nu i några månader. Jag, min kropp och mitt sinne mår så bra i värmen och av solens strålar. Jag ler utåt och inåt varje dag. Jag lever verkligen på sommaren. Det är nästan lite läskigt hur man förändras och hur alla vaknar till liv...

Men på jobbet planerar jag hösten. Sätter höstens schema vilket är en stor utmaning med mycket glädje. Själv kommer jag att gå upp i antalet pass. Vill stå på golvet mer!
Planerna för hösten yoga utbildning börjar ta form. Den startar i oktober och löper fram till juni nästa år. Vi kommer att ta in ca 15 st som får gå utbildningen, å jag längtar även efter detta. Att få vara med på starten av deras yoga resa. Mer om utbildningen kommer jag självklart att blogga om i höst.

Almanackan är dessutom redan full vad gäller Convention, temadagar, föreläsningar, utbildningar mm i höst samt en resa med Springtime Travel! Återkommer med mer info... Men jösses vilken höst som komma skall.

Men nu skall vi njuta och vara i sommaren. Den Svenska sommaren.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: