Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 2 februari 2012

1 februari 2012

Wow 1 februari 2012 går till historien för att vara en sällsynt bra och lycklig dag fylld med kärlek och snö...

Blev hämtad på tågstationen av älsklingen... sent, kom nämligen fram 23.54... Klev in på hotellrummet och trodde jag klev in i en romantisk film...









... Men det var min verklighet, vår verklighet! Jag blev återigen helt tagen på sängen... Hahaha... Stod bara och gapa och sa ojojoj och nääääeeee i ca 10-20 minuter innan jag fattade vad som eg hände.
Älsklingen friade igen fast denna ggr med riktiga ringar!? Eller rättare sagt The Rings!!! Och han har dessutom med en guldsmed designat dem själv så de är helt unika och självklart fantastiskt vackra och romantiska. Perfekta helt enkelt!



Min ring pryds av en amazzzzzzzzzing BIG diamant, upphöjd och som vilar tryggt i ett "M". Så fint!!! Skriften på sidan är i min ring Mitcho (hjärta) Anna Netehgive och hjärtat är en hjärtslippad rubin. Älsklingens ring är en fet ring med inskriften Anna (hjärta) Mitcho Netehgive.



Wow hur hände detta? Vilken man, vilken gåva, vilken kärlek, vilken lycklig kvinna jag är!!!

Skål Älskling, jag älskar dig i Netehgive!!!

Med kärlek
Din Anna

Inga kommentarer: