Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 1 februari 2010

NIKE CONVENTION 2010

Tack tack tack alla härliga som var med och gjorde NIKE Convention 2010 till ett helt galet härligt rock party! Så mycket energi, leenden, kärlek och kramar kan man inte få på något annat ställe än på detta Rock Victorious Convention. Missade du det så är mitt tips att redan nu börja spara till nästa år. För jag lovar på heder och samvete att detta är något som du vill/skall uppleva innan du sluter dina bruna/blåa/gröna...
Några av höjdpunkteran för mig är att få krama om alla goa kollegor runt om i landet som faktiskt alla har en plats i mitt hjärta. Tänk att NIKE kan göra denna mötesplats möjlig - Tack NIKE!
En annan höjdpunkt är naturligtvis att få förtroendet att stå där på scenen och rocka fett...hihi eller rättare sagt, göra det jag ÄLSKAR att göra tillsammans med er andra. Tack för den värme jag fick tillbaka på mitt step pass! Hoppas vi möts snart igen
Sist men inte minst att få träna för nya instruktörer som öppnar nya dörrar i min kropp och i mitt sinne. Tack allra ödmjukast för det!

Med värme
Anna

1 kommentar:

Unknown sa...

OH, I'll be there!
Alexandra