Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 28 januari 2010

Rock Victoriously!

Ojojoj vad jag skall rocka i helgen på NIKE Convention i STHLM!!! Kan man vara över laddad så tror jag att jag är det och många med mig.. hihi!
Jag längtar så tills det är min tur att stå på scenen och tillsammans gå loss till skön musik och härliga steg. Som tur är behöver jag inte vänta så länge för jag har redan tredje klassen på lördagen... och sen kommer jag tillsammans med mina kollegor träna, skratta och njuta av härliga klasser och sköna inspiratörer.
Detta längtar jag lite extra efter...
1. Power stip med Åsa, kan ju inte bli fel... hihihi
2. Global Yoga med lovely Jojo
3. Mode showen så klart!!!
4. och Afron med Cecilia
samt mycket mycket mer.
Vi ses väl?

Med värem och massor med träningsglädje
Anna

1 kommentar:

Wie sa...

Hei!
Gratulerer med kjempebra step-time. Vi fra Spenst, Stjørdal, Norge, digget den.
Du oser energi og er til stor inspirasjon for oss amatører!!

Vi sees neste år!

-Aina Wie-