Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 19 januari 2010

Massage

Jag älskar att få massage. Massage löser upp knutar och lugna ner stressen i kroppen. Kom ihåg att kroppen minns det sinnet glömt (bra eller dåligt...?) Just därför kan det vara jobbigt för vissa att få massage (även för mig) för man har förtryck så mycket känslor och minnen och när de bubblar upp under eller efter massagen så, ja då kan det vara jobbigt. Men det är skönt-jobbigt! Jag brukar gå och ställa mig i en varm dusch och låta det varam snälla vattnet skölja över mig och mina tårar om det kommer upp. Sedan lämnar man det! Detta är viktigt. Gräv inte utan släpp bara taget om känslan och glädj dig i att det/den kom ut.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: