Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 26 januari 2010

Tack du fina!

Många som tränar på mina klasser har som nyårslöfte att gå ner i vikt/komma iform till sommaren. Jag får många frågar hur de skall göra, träna, äta, sova för att komma i bikinin. Mitt svar är som alltid regelbunden träning och mindre socker, löser de flesta problemen:-) Men ibland är det ju extra jobbigt, så är det bara.
Är du en av oss som ibland tex idag en kall vintertisdag tänker att idag är jag så trött och deppig att jag behöver en god chokladkaka? Eller nä träna idag, det hoppar jag över det känns lite som om jag håller på att bli sjuk...? Mitt sätt att komma ur dessa känslor är att VRÄKA ur mig det som känns jobbigt. Jag har en vän som alltid lyssnar och stöttar mig vad det än gäller. Hon tror alltid på mig och säger att jag är fantastisk på alla plan. Lyxigt eller hur? Så mitt tips är att lyssna, stötta dina vänner och ge dem ibland en spark i baken för det lättar om man får lätta på trycket och prata av sig. Be victorious!


Med värme
Anna

1 kommentar:

Eva-Lotta sa...

Vilken härlig bild på er!! Visst är det härligt med sådana vänner. De växer inte på träd. Jag hade en och saknar henne så jag håller på att gå i bitar :( Största kramen