Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 5 juni 2011

Hemma igen...

Jag älskar mitt hem.
Jag älskar att komma hem!
Jag  älskar att bara få vara i hemmets trygga famn.

Att återigen få dra i ogräs, äta ute i trädgården och bara får vara med mina änglar är det bästa och det enda jag vill just nu.
Min kropp och mitt sinne trycker på paus!
Jag vill vila.

Jag fullkomligt däckade vår sista dag i Turkiet efter en sjukt intensiv vecka!
Gått upp 06.10 varje dag, även de dagar jag somnade efter midnatt... Tränat yoga 06.30 varje morgon, ätit frukost, worksops 8.15-12.00. Lunch. Fortbildning 16.00-18.00. 18.00-19.00 Fellespass och därefter middag...
Jag var så trött igår, somnade liksom överallt. I solstolen, på bussen, på flyget, på bussen och slutligen i sängen.
Idag är jag minst lika trött, men hoppas få igång benen och sinnet med en återhämtnings jogg imorgon bitti

Med värme
Anna.

Inga kommentarer: