Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 27 juni 2011

Jag älskar dig!!!

Jag har världens bästa storasyster!!!
Hon får mig glad, lugn och hon får mig att vilja vara en bättre mamma, syster, dotter och livspartner.
Hon stöttar mig i livets motgångar och håller om mig hårt när jag är ledsen. Hon säger alltid till mig att jag är bra (även om jag vet att jag inte är det...). Och hon säger alltid att hon älskar mig och att hon tror på mig. Hon finns alltid nära även om vi bor på tok för många mil ifrån varandra så att det känns som om hjärtat slits ur kroppen varje gång vi säger hej då! (som vi gjorde idag...)






Jag önskar att alla fick ha min storasyster som storasyster och uppleva den gränslösa kärleken, tilliten och acceptansen som hon varje dag i 24 timmar, 7 dagar i veckar och 365 dagar om året ger mig.

Älskar dig, Maria
Din lillasyster, Anna

1 kommentar:

Nellie sa...

Vilken underbar kärleksförklaring! Lyllos dig som har en så underbar syster. Kram