Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 25 november 2011

Detox

Har länge. länge, lääänge funderat på att göra en Detox kur. Nu har jag bestämt mig.
Japp jag kör. Lite med fjärillar i magen som flyger omkring.

Kuren jag hittat och fått rekommenderad är 4 dagar lång. Du kan läsa om den här!

Så det hela kommer att ske i Thailand när vi nu är där en hel månad.
Vi har hyrt ett litet hus i en av Thailands nationalparker på Phuket, låååångt från alla turister i underbara Nai Yang. Bäst av allt är att det finns massor med bra Yoga ställen all over the place.

Första veckan skall vara som vanligt, men sen så tänker jag testa detta.
Hoppas bara att älsklinge är på och stödjer mig.
Håll tummarna!

Med värme
Anna



Inga kommentarer: