Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 17 december 2012

SOMA

Ikväll både bakar jag och pluggar Soma mönster samtidigt! Imorgon skall jag nämligen presentera Soma för mina kollegor på Gerdahallen och på kvällen kommer girlzen hem till mig och vi har vårt årliga julpyssel.


Soma är en holistisk gruppträningsklass som är extremt atletisk men ändå rund. Holistisk därför den omfattar alla träningsbara aspekter såsom kondition, styrka, spänst, balans, rörlighet och koordination. And I like it!!!

Soma bygger på att göra effektiva, flödande rörelser för en naturligt vältränad kropp. Klassen skall kännas atletisk men inte hård. För mig känns den som det som fattas mig i min träning. Skall bli så spännande att höra, se och uppleva klassen med mina kollegor.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Spännande med SOMA. Kommer ni att köra det på Gerdahallen sen?

Stillaeftertanke sa...

Troligen efter sommaren, men jag kommer att ha Soma som en happening klass under våren. I just love it!