Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 21 augusti 2013

1 min intervaller

Idag stod det intervaller på schemat. Peppad? Nja!? Ja, jag erkänner gärna att jag ibland inte är sugen på att träna, men jag gör det iallafall. För jag vet att jag behöver det. För jag vill vara snäll mot mig själv. Och för att jag vet att jag blir besviken på mig själv om jag inte tränar och jag vet dessutom att varje pass ger mig något om inte annat så ett starkare pannben.

10 min uppvärmningsjogg
15 st 1 min intervaller med 30 sec vila mellan.
1 a intervallen i 4.20 tempo - hmm för lååååångsamt
2 a intervallen i 4.00 tempo - hmmm för lååååångsamt
3-13 intervallen i 3.45 tempo - känna ok, men jag kan mer sååå
14-17 intervallen i 3.40 tempo.
Helt ok! Det blev alltså 17 st istället för 15 st pga att de första var för långsamma.


Imorgon väntar Step på lunchen och sen ett långpass. Det tar sig.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: