Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 7 oktober 2014

Lidingöloppet 2015

Ja det blev ju inget Lidingölopp för mig i år pga skadad hälsena. Många tårar senare och många om och men så sålde jag min biljett. Jag blev väldigt besivken och jag undrade om det verkligen var värt allt slit, alla lååååånga pass och alla löppass i överhuvudtaget? Kanske kan jag göra något annat? Men efter stått där med min älskling vid starten och känt pulsen, glädjen, mina tårar över att se alla dessa människor som kämpar sig runt 30 km i terräng så är svaret enkelt. Ja väldigt enkelt! Klart jag skall springa mitt efterlängtade Lidinölopp 2015. Det är ju dessutom i naturen jag hör hemma.

Älsklingen på målrakan... nu baar 200 meter kvar! GLÄDJE!!!!

Dock slog ju inte min älskling min syster så det är fortfarande storasyster som sitter inne med familjerekordet på 2.56.?? och det går ju inte.


Anmälningsbekräftelse

Ditt referensnummer: 215204

Nedan ser du uppgifterna vi har tagit emot från dig.
Skriv ut



PERSONUPPGIFTERTILLÄGG
AnnaLindh
730124XXXX
Limhamn
anna.lindh@gerdahallen.lu.se
KlassMän / Kvinnor 30 km
Gunnartorpsgatan 12
216 22LIMHAMN
Sverige
Meriter för seedning: Göteborgsvarvet 2014 Halvmarathon

Inga kommentarer: