Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 6 januari 2016

Julen 2015


Oj ja herregud vilken underbar ledighet julen och nyår har varit. Så galet mycket tid med min underbara familj att jag nu mår riktigt riktigt bra rent mentalt. Däremot har jag inte lyssnat på kroppen utan bara kört på då allt varit så galet kul och hel härligt. Jag tror visst fortfarande att jag är 20 och klarar allt dessutom... hmmm
Ja ni vet avslutningar, fester, glöggpartyn, mingel, julfirande med syrran och henne familj ink massa löpning och bastubad och massa sena uppesittartimmar. Därefter full fart mot Åre och stå i backen varje dag i 8 dagar i flera härligt vackra underbara timmar varje dag och lite löpning på det... Aj aj aj och där gick Anna in i sängen och sov i två dygn nu när vi kom hem... Japp så är det! Vi kom hem i måndags och sedan dess har jag inte kommit ur morgonrocken ej heller sängen eller soffan. Sovit, försökt äta och dricka och tycker faktiskt att  jag ALDRIG skall göra om detta igen.

Så 2016 startade därför på ett sätt på BÄSTA sätt! Familjetid och fjällen och det är det jag fokuserar på. Det positiva. För det är det vi bestämt oss att göra 2016 jag och min älskade man, allt fokus på positiva saker och kärlek. Det kommer man längst på och det mår vi bäst av. Vad mår du bäst av?

Nu sover jag lite till och längtar så efter att få känna mig stark och snygg igen :-)
Kram på er
Anna

Inga kommentarer: