Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 17 september 2018

YOGAGAMES I MALMÖ

YES!
IT IS ON!!!

@yogagames kommer för första ggr någonsin till Malmö/Hyllie, min stad, mina hoods nu i november 2018 och anmälan är ÖPPEN till detta magiska event. Schemat är fantastiskt och vare sig du praktiserar yoga eller aldrig praktiserat yoga bör du gå! Det är min rekommendation 😙😊😉
Jag har tackat ja till att undervisa en YinYoga sist på söndagen som avslutar och knyter ihop hela helgen 🤪 såååå jag börjar förbereda mig redan NU! Det är lika bra 😁
Jag är så otroligt glad för detta och det bubblar i hela kroppen. Fint är att mina vänner CArina, MAja, Emma, Sara mfl  kommer att finnas på passet tillsammans med mig med sina kärleksfulla händer och sprida värme och närvaro.
Och det jag egentligen vill berätta för er som känner mig eller har yogat med mig under de senaste 17 åren 😱👯‍♀️😉❤️😘👍👏💞💝 är att jag har en kod som ger dig 300 kr rabatt om du anmäler dig till både lördagen och söndagen.

Koden är: Gerdahallen
Du hittar anmälan här : www.yogagames.org
Hoppas att vi ses!
Anna


17:30 : YinYoga Shri - Skönhet inifrån och ut! (Studio 2)
Shri guidat av Annas röst är en vacker och kreativ YinYoga där musik har en stor betydelse för rytm, flöde och känsla.
Klassen är bärare av positiva värden såsom viljestyrka, mod, lojalitet och tålamod.
Klassen ger dig en strålande hälsa som får dig att odla inre och yttre skönhet inifrån och ut samt smidighet, skicklighet och intuition, vital energi, och avslappning.
Anna guidar dig genom en balanserade och kreativ YinYoga som en katalysator för att omvandla gamla mönster i kropp och i själ.
Annas YinYoga klass innehåller stillhet, musik, poesi, flödande meditation, varierande asanas, sittande meditation, pranayama och till sist heling Shavasana

Inga kommentarer: