Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 7 december 2011

JulDansAerobic

En pepparkaka och en tomtemor. Japp det var vi, Jenny och jag på DansAerobicen ikväll det!!! Vi såg inte kloka ut för det var strl 46 på kläderna, alltså barnstorlekar... men vad gör man inte! Dessutom var det fina mössor till... hahaha... ni fårstår varför vi inte tog några kort?

Och herregud när vi klev in i en fullproppad Centrumsal blev det applåder och hejarop. Vilket mottagande!!! Vad fina alla var. Röda lösögonfransar, inslagan paket, strass toppar, helröda hemmagjorde dräkter mm mm mm. Ojojojo vad härligt! Ni bjöd minsan på er själva. Är så grymt tackssam att jag får uppleva detta och göra det jag älskar med er alla. Tack för er energi och er glädje!

Och tack för alla paket Sara, Susanne, Alexandra, Tess och Jelena! Mumsat har jag gjort ikväll!

Återigen TACK för denna termin. Vi ses 2012, på andra sidan ljuset (det vänder ju den 22 dec)

Med kärlek och värme
Anna

1 kommentar:

Ronja Missler sa...

hej anna!
ville bara säga att du är fantastisk och jag har verkligen haft det superroligt på dina dansaerobicpass denna terminen. började träna på gerda i våras, och då vågade jag mig inte in på dansaerobicen för att det såg alldeles för svårt ut, men jag är glad att jag till slut tog steget in i centrumsalen. vilken stämning, och du är en riktigt duktig ledare!

nu flyttar jag utomlands ett år, till dublin, kommer sakna att stå och trycka bland alla andra svettiga dansare i centrumsalen på onsdagar. ha ett fint år, förhoppninsvis ses vi på gerda igen 2013, om du är kvar då ;)

Varma hälsningar
Ronja Missler