Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 15 oktober 2018

YOGABOOST I MARIEFRED

Jag kommer upp till huvudstaden och yogar och dansar snart.
YOGA BOOST i Stockholm/Mariefred 17 november 2018 

Mitt fokus under hela min yogahöst är merudanda, mitt berg - min ryggrad.
Jag vill med min yoga och meditation balansera ryggraden så jag kommer att kunna bestiga detta inre berg för att kunna blicka ut och få perspektiv på tillvaron och mig själv. Jag behöver det!
Så fokus på mina klasser i höst är självdistans, styrka och tillit. Jag vill bli centrerad, stark och stabil i mig själv och även ge dig den möjligheten.
Ses vi på mattan?

Afro Power Dance Darling 
Japp så är det ju! Jag kommer även att t leda en AfroPowerDance.
Visst ses vi? För jäklas vad vi ska dansa. Har liksom tagit denna Afro till en helt ny nivå vill jag lova. Den kommer att innehålla så mycket hjärta, känsla, mjukhet, befriande flöden och så fin musik. 

Kolla här vilken härlig dag YOGA-BOOST
Hoppas att vi ses
❤️



Inga kommentarer: