Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 7 oktober 2009

Den eviga frågan

Tänk om det skulle finnas en kristallkula speciellt för löpare, då skulle nog de flesta söka svaret på en och samma fråga inkl jag: "Hur långt skall jag springa?"
Fast det är klart det finns nog inte ett svar som passar alla, utan det beror nog på...
Jag har nu bestämt min målsättning för 2010. Jag har lagt ribban för min träning och satt upp mål. Och ja jag vet vad som krävs, men jag vill mer och jag tror att jag kan få ut mer av min träning så därför tänker jag försöka följa vissa tumregler redan nu under hösten 2009.
1. 3-4 mil/vecka
2. Sova minst 8 h/natt
3. Bra mat för mig. (god, färsk, väl tillagad, varierad, oförädlad, balanserad)

Med värme
Anna

Inga kommentarer: