Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 29 oktober 2009

Ibland är det tungt.

Det finns så många olika skäl till varför man tränar, men ett tycker jag är viktigare än något annat och det är att man håller sig friskare... ha ha ha säger jag åt det just idag eftersom jag är inne på min andra penicillinkur för halsfluss... Blä!!! Benen känns som bly och lungornas kapacitet är halverad. Trist!
Men idag var det dock en av de där soliga härliga höstmorgnarna när luften är klar och mättad med friskt syrre. Jag tar en prommenad genom ett nyvaket Lund täckt av guldbruna hala löv till jobbet eftersom jag i natt sov över hos en kompis. Jag måste bara ut och andas dessa dagar. Mina tankar svävar åt alla möjliga håll, jag blir snart ett med marken, träden och solen.


Med värme
Anna

Inga kommentarer: