Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 9 juni 2013

Möhippa nr 2

Ojojojoj vad bortskämd jag blir! Nu i fredags blev jag totallurad av min älskling, Jena vår toastmaster och min kära vän Lina. Vi skulle planera bröllop heeeeela dagen men istället inleddes möhippa nr 2 med att jag blev super duper lurad och bortförd i helikopter tillsammans med min brudtärna Jenny och Lina.
Lina, jag och Jenny framför humlan...
Vi flög över hela Stockholm och cirkulerade naturligtvis runt Sofia Kyrka där allt händer om 2 månader. Se så vackert och pampigt Sofia Kyrka ligger mitt i Vita Bergs Parken... Piiiiirrrrrrr
Vi landade på vattnet vid
Kastellholmen... Dock efter diverse bus från vår helikopter kapten Linus. Fritt fall kan slänga sig i väggen!!!
Vidare i en 10 meter lång, vit Limmo... Glammigt värre när jag fick kliva ut på den rosa mattan mitt på Stureplan.
Mys och behandlingar på anrika Sturebadet. Där landade jag... och känslor av kärlek och systerskap kom över mig. Jag blev rörd till tårar över vad mina fina älskade vänner fixat och donat med för att jag skall få känna mig som en prinsessa. Tacksamhet!
Jag, Camilla och Helen.
Vidare till hotell Diplomat där vi tar IN!!! Ghaaaaaa vi skall sova över. Där väntar dessutom ett stort härligt gäng som ansluter till resten av kvällen/natten.... Och den natten ville jag aldrig att den skulle ta slut.

Stort och kärleksfullt TACK till er ALLA mina älskade väninnor för ett magiskt dygn. Ni gjorde min möhippa till något jag för alltid kommer att bära med mig i hjärtat och i sinnet.

Sisterhood
Anna

Inga kommentarer: