Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 16 januari 2014

NTC Yoga Nike Blast 2014

Leah Kim och jag är nu bästa kompisar... Det känns nämligen som om jag känner Leah. Jag tränar sedan nyår till NTC appen varje dag och då främst just nu yoga med henne. And It is magic! It is Time to shape up girlz. Häng på! Ladda ner appen så ses vi kanske snart på våra mattor i Globen!!! Whiiiii!! Love it!!!! Nike Blast 2014 söndag kl 12.30-14.15 it is! Show up! Det kommer att bli yoga, flow and Mind!





Med värme
Anna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna! Vad heter appen? Jag kan inte hitta nån som heter Dynamic Yoga
Bästa hälsningar Kicki

Stillaeftertanke sa...

Hej Kicki! Appen heter NTC alltså NIKE TRAINING CLUB och det finns massor av olika program där som du kan köra.
Lycka till!
Anna

Nellie - the Flying Hippo sa...

Detta har jag helt missat!!! Alltså inte NTC men att det nu finns yogaprogram. Whiiii vad bra! Tack och Kram Anna! ps. missar tyvärr Blasten i år (kommer på inspirationsdagen istället)

Anonym sa...

Tack snälla
//Kicki