Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 28 januari 2014

Packar

Redan ikväll packar jag inför Nike Blast 2014. För imorgon efter rep, jobb, Yin Yoga och Dansaerobic på Gerdahallen sätter jag mig på tåget tillsammans med älsklingen mot vår vackra huvudstad och Gloooooben!!!

Där blir det rep, förberedelser, möten, kramar, svett och massor av skratt i två låååånga dagar innan hela karusellen rullar igång på lördag morgon.

Att packa träningskläder är inte svårt, i princip hela Nike vårkollektionen åker ner i väskan och sen lite vanliga kläder... Hahaha! Och naglarna blev i år vinternaglar. Blå och glittriga.

Det skall bli så gudomligt kul och härligt att träffa hela Nike Teamet igen och dessutom Nike USA! Jag har ju den stora äran att få Teama NTC yoga klassen med Tracy från Nike Team USA!!! Ghaaa!!! Yoga på engelska?

Ni kan följa mina dagar i Stockholm här på bloggen eller på Instagram.

Just love!
Anna

Inga kommentarer: