Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 29 juli 2014

Tränas 20 årsjubileum

Idag kom ett fint guldbrev i brevlådan och i det låg en VIP inbjudan till Tränas 20 års Jubileum. Ååå herregud det är nu 20 år sedan jag började instruera uppe i mitt Norrland, Umeå björkarnasstad på Träna. Så många minnen som kommer upp och som jag nu sitter och ler åt. Underbart! Dessa år med hela Tränagänget var några av de bästa i mitt liv och de fostrade mig till den jag är idag inom branschen och även som människa. Jag är tacksam för att ha fått gått i Katarinas skola!!! Katarina Skanderby, då Åslund är grundaren och hjärtat/själen/kärleken för många av oss ledare ute på golven och en eldsjäl inom branschen. Katarina har idag drivit sin studio Träna i 20 år, det måste hon vara ensam om bredvid alla stora kedjor. Wow!!! Jag beundrar henne och tvekar inte en enda sekund på att tacka JA till årets fest och få möjligheten att komma hem till mina rötter och till Katarina för att fira hennes och Tränas framgång.


Med minnen fyllda av kärlek, svett och tårar!
Anna

Inga kommentarer: