Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 11 juli 2014

Falkenberg i november?

Förlåt kära läsare, men jag är en riktigt dålig bloggare denna sommar. Sommaren, havet, solen och min familj tar i princip all min tid. Vi har en underbar sommar och jag hoppas verkligen att du också har det!

Men jag vill berätta att jag i höst, på Alla Helgons Helg bokat in nästa Yoga och Meditations Retreat. Datum 1-2 november på vackra Falkenberg Strandbaden. Du kommer att guidas med kärlek och omtanke genom en oförglömlig helg i yogans tecken. Vi äter endast fisk och vegetariskt denna helg. Så boka redan nu in detta datum. Utförligt schema samt mer information kommer i mitten av augusti så håll ut.

Jag och min älskling/ PT kommer även i samband med detta erbjuda en fys och mys fredag - lördag även detta på Falkenberg för er som vill ha lite andra fysiska utmaningar eller både och om ni vill stanna alla tre dagar. Fredag 31 oktober till lördag 1 november kör vi hårda fysiska utmaningar och blandar upp dessa med skratt och yoga. Mer information om detta samt anmälan kommer i mitten på augusti.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: