Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 27 juni 2014

Yoga Retreat

Nyp mig!? Är detta en dröm? Nej tack gode Gud det är det inte. Så tack livet, tack yogan, tack min älskade familj, tack tack tack att jag får ha det så här bra.

En dag på Österlen på vackra gudomliga Karlaby Kro kan få mig att känna sådan tacksamhet till livet. En dag här kan se ut så här.

05.50 klockan ringer och jag stiger ur min himmelska säng.
06.30 Yin Yoga med min fantastiskt modiga och fina grupp
8.00 frukost i det gröna följt av en stund snarkandes i en solstol.
11.00 Medecinskyoga
13.30 vegetarisk magisk lunch följt av en skön stilla stund i våra flygande sängar
16.00 Yoga Play och gående meditation
18.30 to good to be true middag!
21.00 Kvälls meditation
22.00 zzz

Med värme
Anna

Inga kommentarer: