Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 1 juni 2014

BastuYoga

Passade bland annat på att testa BastuYoga nu när jag och älsklingen var på fantastiska Yasuragi i våra fina huvudstad. Och jag älskade det! Värmen, lugnet och övningarna.



50-55 grader varmt och ca 30 minuter långt sittande pass var det vi körde. Jösses vad vi svettades. Passet började med lugn och ro och därefter 6 olika övningar som vi repeterade 2-4 ggr. Kändes bra med repetitionen eftersom man då hade chans att hitta in i övningen.
Jag kommer under 2015 att erbjuda 1-2 Yoga Retreats på just Yasuragi. Mer info om dessa kommer inom kort.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Majja sa...

Åh vad härligt Anna. Jag älskar Yasuragi. Då skall försöka locka med min mamma (som också älskar yasuragi) och komma på något av dina retreats! Du + Yasuragi måste bli fantastiskt bra!

Stillaeftertanke sa...

Tack gullis! Hoppas vi ses då. Kram