Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 15 september 2014

Tack The Academy för en fantastisk lördag!

Det är alltid lika hjärtligt kul att återkomma till Halmstad och leda och  inspirera på The Academys september Event. Stämningen är hög men inte tillknäppt och alla deltagare kör och ger verkligen 100 % på alla klasser. Det är lyxigt att då få vara instruktör.

Jag är imponerad av deltagarnas energi, närvaro och öppenhet. Jag presenterade på lördagen SomaMove och det var endast 5 st av ca 40 som tränat SomaMove innan men alla var öppna och super taggade. Vilken fin stämning det blev. Och inte tala om vad som sedan hände på min step som låg SIST på dagen. Jag trodde att alla skulle vara helt slut och ta det lugnt... men hallå det var bara att trycka gasen i botten en gång till och åka med. Svetten sprutade och stämningen var på topp. Vilket avslut på en underbar lördag.
Tacksam, tacksam är jag för detta underbara jobb.

Och stort varmt tack till The Academy och teamet bakom Linda, Kicki mfl. Ni är GULD värda.

Tack
Anna

Inga kommentarer: