Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 19 juli 2009

Ännu en underbar morgon!

Jag är beroende!!!



Jag bara tokälskar alla dessa underbara sommarmorgnar. Det är tyst i huset och jag smyger mig upp, går försiktigt på tå för att inte väcka något litet eller stort hjärta. Jag drar på mig springkläderna och skorna och på mindre än 3 minuter är jag ute och hälsar solen, träden, fåglarna, gräset god morgon. I LOVE THIS SHIT!

I Umeå bodde jag nära skogen, och mitt terrängspår vid gamla Bärnstensvägen. Jag var ju där varje kväll. Kunde varje sten och krök. Kunde nog sprungit med bindel för ögonen.. ha ha! När jag sedan flyttade till platta Skåne så upptäckte jag att det inte finns någon skog runt hörnet, bara en åker. Så vill man till skogen och springa så tar man bilen.... men hallå det är ju som att ta rulltrappan upp till gymet. Nu i sommar har jag bott bredvid två helt underbara spår. Ett i Täby kyrkby och naturligtvis LIDINGÖSPÅRET... så nu kan jag alla knixar på sista milen:-)!!! Vi ses på startlinjen i september?

Med värme
Anna

Inga kommentarer: