Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 8 juli 2009

Förverkliga dina drömmar i sommar?!

Jag har en dröm om ett sommarhus på Gotland!
Gotland och Visby har genom åren fått många kärleksförklaringar. De finns beskrivna som Sagornas Ö, Rosornas Ö, Ruinernas stad eller den Magiska Ön. Jag håller efter några dagar med om alla! Jag är kär i Gotland. Det är helt enkelt en speciell känsla att vara på denna ö.
Gotland ligger dessutom bara tre timmar från fastlandet med snabbfärja eller 35 minuter med flyg. Alltså mycket närmare och enklare än vad jag trott!
Men det bästa av allt är att det är nära mellan människor på Gotland. Och när människor möts föds nya idéer. Jag har alltså väckt min gamla dröm om ett sommarhus här...
Gotland lockar fram min kreativitet!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: