Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 16 april 2012

Planerar planerar

Ojojoj det är lite mycket nu... helt plötsligt! Allt verkar verkligen hända på en och samma gång. Vad är det det heter...? Ketchupeffekten?!

Först ut är ex antal intervjuer ...? hemtentor, vår vernissage, ny blogg?!..., Yoga Retreats, tillverkning av yoga cd och meditations cd, planering av Yoga Resa, uppladdning inför Gbg varvet, deklaration... Mm mm men men långsamt och med massor sv tålamod går det också framåt lite i taget. Kul är det, livet alltså!

Med värme
Anna

3 kommentarer:

Linn sa...

Läste jag tillverkning av yoga-cd?!?!?!? NÄR kan man köpa den?!??! Har längtat efter den sen första gången jag var på ditt yogapass, vilket var typ 2003. Önskar att jag bara fick gå på en yogaklass för alltid och att det var DIN!!! <3

Stillaeftertanke sa...

Japp!!! Du läste helt rätt!!! Men ååå vad gullig då är.
Jag lägger ut mer info när du är klara, men innan midsommar.
Kram

Linn sa...

AAAAAAHHHHHHHHH!!!! :D Fick nästan sorg på bussen imorse när det slog mig att du kanske menade skivor till nån av dina klasser, men WOHOOOOOOOO! :D Gladgladglad!!!