Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 9 april 2012

Turkiskt Hamam

Ok är man i Turkiet så måste man ju bara gå på Turkiskt Hamam.
90 minuters lyx.
Vi bytte om till badkläder. Och ledda in i finaste marmorsalen där vi la oss på varma marmorbäddar. Skönt och rogivande.
Här blev vi saltskrubbade och foam intvålade och ordentligt tvättade. Konstigt det där att bli tvättad av någon annan i vuxen ålder.

Därefter lermask och avslappning i några minuter innan en timmes massage. Och det var nog en av mitt livs bästa massager. Och dessutom helnäck?! Kändes till en början naket... Men hon var fantastisk min massagetjej och jag föll in i dvala och bara njöt. Fyyy bubblan vad jag behövde detta.

Jag går fortfarande och njuter av känslan i kroppen så nu blir det till att även testa Hot Stone Massagen.

Med turkiskvärme
Anna

Inga kommentarer: