Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!

Gott Nytt År alla kära vänner. Jag firar nyår i Thailand med mina änglar och min kärlek. Det finns ingen annan plats jag hellre vill vara på än här! Och det finns inga andra jag hellre vill var med än dessa underbara själar! Dock gör jag ett tillägg på att mina bästa käraste systrar med familjer gärna hade fått vara här och fira med oss. Känslan är skön.
Mitt 2011 kommer att bli ett fantastiskt år. Fyllt av kärlek, närvaro och omtanke på alla plan i alla divisioner och genom alla våglängder. Jag känner det.
Jag älskar nyår. Jag älskar omstarter. Det känns alltid så befriande och fräscht. Inte sant?
Vi firade ikväll på stranden i enklaste klänningen med grillad krabba, tigerräkor och massor med härliga fruktdrinkar. Barnen sände upp en nyårs ballong och önskade sig något. Jag önskar mig bara mer förståelse.
Vad önskar du?

Gott Nytt 2011
Anna

Inga kommentarer: