Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 6 december 2010

Vintertrött?

Nope inte jag! Inte längre! Inte nu!
Hahaha jag har överlistat vintertröttheten.
Kände det redan när jag vaknade i morse, YES! Bring it on!
Detta kommer att bli en härlig toppenvecka.
Vill ni veta vad jag gjort?
1. Jag har sovit... hahaha gick och la mig redan 21.00 igår!
2. Jag har varit ute varje dag och skottat hela föra veckan, före jobbet och efter jobbet.
3. Jag har sprungit ute i den friska härliga vinterluften(tis, fre, lör). Jo det är sant jag gillar vintern, den där äkta härliga vintern. Inte slasket utan det fina vita.
4. Och jag har tagit mina vitamin och mineraltillskott... Jösses hur kunde jag glömma dem hela långa november?
5. Jag har dessutom unnat mig pigg piggelin smoothie med vaniljyoghurt, mango, ingefära, citron, honung, gurkmeja och guaranapulver. Mixa, maxa, slurpa.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: