Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 12 april 2011

39 dagar ...

... kvar! Hjälp! Sen står vi där syrran och jag på startlinjen i ett förhoppningsvis soligt och glatt Göteborg inför Gbg-varvet. Spända, laddade och med massor med spring i benen.

Så därför mina vänner krävs det nu lite extra löpning i 3 intensiva veckor för att toppa.
Jag lyckades därför med konststycket med minutiös planering få in en snabb distans runda på 30 minuter innan hämtning på dagis och skola efter jobbet.
Så här gick det till: bytte om till löparkläder direkt efter yogan på lunchen (hoppade duschen...) åt lunch, jobbade, snörde på mig löparskorna, körde hem, direkt ut i regnet... Blött värre men vem bryr sig när varenda kilometer är en bonus, snabb dusch på 2 min... Bilen mot dagis och skola. Yes!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: