Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 8 april 2011

Blog award

Denna Blog award går runt i bloggvärlden och tanken är att man skriver 8 saker om sig själv och sänder sedan vidare till 8 andra bloggar... men jag är dålig på att läsa andra bloggar så ni som vill kopierar gör det.

Så här kommer 8 mer eller mindre intressanta fakta om mig:

1. Jag ber varje kväll innan jag samnar.
2. Jag vill bestiga Kilimanjaro och gå Inkaleden.
3. Mina ben somnar när jag mediterar.
4. Jag tor att jag är lite dyslektiker (hihihi min fina man rättar nämligen mig här i min blogg...)
5. Jag får ångest av att flyga och måste ta medicin för att gå på planet.
6. Jag är rädd för smärta.
7. Jag kan inte städa och stryka. Min mamma och pappa lärde mig inte detta.
8. Jag älskar lakritstuggummi.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Helena sa...

Intressant argumentation på 7:an - särskilt om den funkar :-) Inkaleden skulle vara spännande!

Lotta sa...

lakritstuggummi is da shit! ;)