Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 2 april 2011

April april!

Min syster Jenny smsade mig följande igår.
"Hej! Pratade med Mjnken igår och hon är nu så peppad på löpning och vi tänkte springa Maran. Hänger du på? Vi tänkte springa i Västerbottens folkdräkt. Ja lite får man ju bjuda på. Puss"

Jag hann aldrig svara eftersom det var lite bråttom på morgonen, men hela dagen gick jag och funderade på detta. Jag kom fram till att skall båda mina systrar springa Maran i Sthlm vill ju även jag vara med.

Men vi får nog göra kort kort av folkdräkten... Ringa VK och VF för publicitet ja det är lokal tidningarna i Umeå och de gjorde lite reportage om oss när vi var små... Och så kanske spons från Nike med skor.... Osv osv...

Men när jag mötte upp med min älskling på Klostergatan i Lund för lunch så skrattade han... Hahaha det är ju ett bra april skämt! Maran går ju veckan efter att du och Mia (Minken) sprungit Gbg varvet.

April april!!! Japp jag blev duktigt lurad. Puss på dig syrran.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: