Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 6 november 2012

Markus Torgeby

Jag hade förmånen att vara i Portugal i två veckor samtidigt som löparen Markus Torgeby. Snacka om inspiration till att springa mer och längre. Markus är en av min absoluta favoriter. Han har en skön inställning till livet och löpningen som jag gillar skarpt. Han har dessutom en härlig familj som vi alla gillar att hänga med.


Nu ser jag att Markus lagt upp info om sina löparläger i fjällen i sommar. Ghaaa vågar jag? Vill ju, men tänk om alla är så där tokbra?
Kolla in www.markustorgeby.se

Löparsugen
Anna

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men Anna, du är faktiskt också tokbra!
Så det ska du ju absolut inte oroa dig för! :) kram!

Stillaeftertanke sa...

JA men inte i jämförelse med Markus... milsvidd skillnad... Kram

Anna (Orka mera) sa...

Låter helt fantastiskt! Ett läger i år och the real thing (Axa fjällmarathon) nästa år hade ju varit värsta bästa framtidsplanen! Klart du vågar! Vågar jag?

Nellie - the Flying Hippo sa...

Klart du vågar! Vad är det värsta som kan hända? Att du kommer sist? Javisst, men någon ska ju komma sist också. :) Kram

Stillaeftertanke sa...

Hihihi ja Anna du klarar ju det baklänges! Sugen?

Stillaeftertanke sa...

Hahaha Nellie jo jag vet men jag gillar det inte....

Anna (Orka mera) sa...

Sugen är bara förnamnet :)