Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 3 februari 2013

Nike Blast 2013

Oj vilken helg! Jag kan bara säga att det är helt omöjligt att försöka förklara vad som egentligen hände i Globen i helgen. Det går bara inte att förstå om man nu inte var där!
92 klasser, 2dagar, 2400 personer, otroliga shower och massor med energiii, svett och lite tårar ... (mest lyckorus tårar)


Men helt klart är att det är tonvis med glädje, kärlek, kraft och så nära rockstatus man kan komma som instruktör. Wow detta är en helg jag kommer att berätta om för mina barnbarn en vacker dag.


Att stå mitt i Globen framför kämpande och fina deltagare och leda dem genom olika klasser är få förunnat och något jag är tacksam och extremt stolt över att jag fått förtroendet att göra. Och att dessutom få göra det med personer man tycker om på riktigt och ser upp till gör denna helg till något alldeles extra. Det tar nog några dagar för mig att ens vilja landa i en vardag igen... Jag svävar.


Tack alla fina vänner, kämpande deltagare, kollegor i Nike Master Teamet, underbara Lina Andersson som tror på mig, Katarina Åslund som för måååånga år sedan trodde på mig, min älskling som alltid stöttar mig, Cecilia Gustafsson för att du är en så fin vän och förebild, Jessica Clarén för extremt bra team teach på NTC running 2, Petter och Maria för härlig NTC 1 och många skratt - ni alla förgyllde denna helg och gjorde den till något alldeles extra.
Kärlek till er alla!
Anna

2 kommentarer:

Jessica sa...

TACK för du är så magiskt extremt bra <3

Stillaeftertanke sa...

Tack fina underbara <3!!! DITO!!!