Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 2 februari 2013

The Nike Blast 2013

Efter två dagars intensivt repande är jag nu redo att lyfta Globen ut i rymden tillsammans med min fantastiska kollegor i Nike Master Teamet.


Drygt 2100 personer är anmäla till årets Blast som kommer att bli något alldeles extra. Första klassen för mig i morgon blir NTC running på stora scenen tätt följd av min dansaerobic Soul Expression och sist ett extra event med Stadiums medlemmar på kvällen (endast 1300) då vi bränner av ytterligare en NTC (Nike Training Club) samt en kortare Afro Power Dance. Dagen blir lång 8.00-22.00 i Globen, men jösses vad jag skall njuta varje sekund för detta är en ynnest att få ta del av. Är sjukt stolt över mig själv och hela Master teamet! Just do it!!!


Blast
Anna

Inga kommentarer: