Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 13 juli 2013

Sommarjogg

Nu på sommaren springer jag varje (nästan) morgon. Det är underbart. Jag mår så gudomligt bra av att väcka kroppen och sinnet med en jogg ner till havet! Dessutom stillar det mig.


För mig handlar min morgonjogg dessutom om att släppa taget om att lyckan skulle finnas utanför mig själv.

Vad gör du på morgonen för att vakna och må bra resten av dagen?

Med sommarvärme
Anna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Yoga!
Eller Soma, på träningskurser.se

Ingela Sennrot sa...

Myser med min man:-) Snart kan du också göra det...;-)

Unknown sa...

Facebookar :-)

Anonym sa...

Hej! Hur ska man träna för att kunna spreta med tårna sådär?? Mina tår är typ insomnade!? ;)

/ isabelle