Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 16 juli 2013

Utmaning

Ni som vill hänga på min löpar/yoga utmaning vakna nu! I inläget från igår ser ni måndagens utmaning.

Här på bloggen och på Instagram @stillaefteetanke #stillaeftertanke kan ni lägga upp bilder och kommentera och peppa varandra. Utmaningen kommer att pågå fram till min bröllopsdag, lördag den 10 augusti 2013.

Dagens utmaning är bryggan alt en variation på bryggan (en variation som jag själv måste jobba på då det lyfta benet ska vara 90 grader ifrån höften sett) Håll positionen i mins 5 långa lugna andetag!


Med värme
Anna

3 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Nejnejnej, den GÅR inte :) Med en rygg stel som en planka har jag ännu inte lyckats. Men skam den som ger sig. Fast det tar nog ett år eller två....

Anonym sa...

Tyvärr omöjligt, armarna orkar liksom inte...Jag kämpar på :)
/ isabelle

Stillaeftertanke sa...

Det är just detta som är livet! En dag så sitter den där! Kram