Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 31 december 2013

Ett riktigt Gott Nytt År!

Jag älskar redan nu 2014! 2014 låter så snyggt, känns så rätt och det är Året som jag kommer att landa mjukt och fint med min älskade familj i många härliga händelser och utmaningar och förhoppningsvis ett nytt hus.... pirrrrrr

2013 var ett underbart år! 2013 var fyllt med så mycket kärlek. Vi gifte oss i Sofia Kyrka 10 augusti en av de vackraste av sommardagar (och nu när jag tänker på det så tåras mina ögan) Tänk så myckt kärlek och så mycket känslor som jag den dagen fick möjlighet att dela med de mina och alla mina nära vänner. Jag glömmer aldrig 10 augusti 2013!



2013 var också året när jag förlorade min far och en kär vän i cancer... och ja jag fumlar fortfarande i mörkret efter pappa. Tomheten är total vissa dagar, men sorgen har jag lärt mig att hantera. Men förstå kommer jag aldrig att göra. Det är som Egon säger - "Undra vad morfra gör nu? Har han det kul? Eller ligger han bara där uppe och har tråkigt och väntar och längtar efter oss?" Ja vem vet vad morfar gör. Jag vet inte!
Med kärlek och tro
Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

"Don't grieve. Anything
you lose comes round in another form." ― Rumi
Bara håll dina sinnen öppna och du kommer att känna igen din far här på jorden... i en annan form! Liknande hände mig och det otroliga händer oftare än vad man tror.

Gott nytt år Anna!