Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 11 december 2013

Tid att andas ut

Jag fick återigen chansen att fota med en underbar fotograf, Margareta Bloom Sandebäck och Aftonbladet Wellness nere på stranden i Portugal i höstas för ett reportage så här inför julen och all stress den kan medföra. Och det blev sååå fnt! Tidningen kom idag! Jag känner själv att jag vill göra hela serien ikväll, för vem är inte liiiite stressad nu????

Så TACK!!!!
Tack Margareta för fantastiska bilder!
Tack till bästa frisören i Sthlm/Sverige, Ulrica Nilsson på VITA. (Ps det var även Ulrica som gjorde min bröllops frisyr.... just saying.)
Tack, nej mega tack till bästa chefredaktören Nina Jakobson på Aftonbaldet Wellness som verkligen vet vad hon vill och liksom får det också! Cool kvinna! Tack Nina för att jag får vara med i din tidning igen!

Kärlek
Anna

Inga kommentarer: