Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 21 mars 2014

Jag kraschlandade

Igår på väg till jobbet passerade livet fort.., jätte fort! Jag trodde jag skulle få eller till och med hade en hjärtattack. Jag fick inte luft, hjärtat rusade och armarna domnade. Jag funderade på om jag skulle köra direkt till akuten eller till Gerdahallen. Det blev till soffan på Gerdahallen och där landade jag med tre Dextrosol i munnen. Paniiiiik!!! Timmen senare var jag hos läkare med EKG all over me samt att det togs tusen andra prover. Många frågor och lite svar och några svar som kommer i nästa vecka. Nu är jag ok men oron och rädslan att det där konstiga skall komma tillbaka finns kvar...
Med värme
Anna

2 kommentarer:

Susann sa...

Låter som en panikånggestattack. Och hur obehaglig den är är så är det förmodligen det bästa alternativet.Går det lära sig att hantera och är helt ofarlig.

Ta det lugnt!
/Susann

Nellie - the Flying Hippo sa...

Anna, fina, underbara Anna. Ta hand om dig! Stooooor KRAM