Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 1 december 2015

YogaRunner Adventskalender 2015


Jag drivs av kärlek och jag mår bra av närhet, hård träning och yoga!
Mitt liv har sedan 6 års ålder handlat mest om träning, natur och tävling. Det var till och med under perioder i uppväxten då pappa gav mig mina springskor mitt i ett gräl och bad mig ta en runda för att sedan fortsätta prata normalt efter det... Japp så var det faktiskt och nu idag har min älskade make anammat samma gest...
Utan träning stannar jag! Som en motor utan olja. Japp så känns det faktiskt rent fysiskt. Jag mår inte så bra i min kropp när jag inte tränar.
Så nu är det dags, nu startar jag en YogaRunner Adventskalender där jag inför varje ny dag lägger ut vad jag gör och de som vill hänger på.
Det kommer främst att vara löpning, yoga, meditationer och massa härlig funktionell träning med kroppen som redskap allt inbäddat i kärlek och positiva vibes!


Du hittar YogaRunners Adentskalender här!

Med kärlek
Anna

Inga kommentarer: