Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 4 september 2011

14 k

Sköna 14 k längs Ribban och runt Limhamn i bästa sommarvädret blev det idag. Därefter dopp... Hahaha inte för mig men för änglarna.
Jag njöt på bryggan.












Så härligt när det var gjort både löpningen och doppet för änglarna... för kallt var det i vattnet.
Att sticka ut i dag tog emot innan och det gjorde ont i benen under tiden. Men det struntar jag i för nu får det göra ont.
Dock är jag inte lika motiverad nu som jag varit i alla mina år märker jag. Men jag vet också att det är för att det känns tungt. Jag måste återigen över den puckeln för att finna flytet och få lyfter. Jag vet att jag kan!
Undrar hur länge det tar innan det släpper...?
Längtar dit och längtar till Portugal och värmen. Kanske släpper det i Portugal? Eller inte? Vem vet?




Med värme
Anna

Inga kommentarer: