Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 13 september 2011

Lugnare dag idag!

Jösses gårdagen gick till historien som en av världens stressigaste dagar... Och på det tre klasser! Och Japp jag somnade i soffan till nyheterna. Min fina älskling väckte mig och tog med mig ner till sängen.
Dagen började med möte möte möte. Därefter skön Afro på lunchen och just nu kör jag koreografi nr 19 vilken är Lovely.
Lunch och sedan hämta barn. Show kids med 28 små fina blivande aerobic drottningar och kungar. Sååå underbart kul! Därefter zumba i nya Mellansalen med nu den nya belysningen.

Wow viker party!!! Skall försöka ta ett kort nästa måndag så får ni se.

Men idag är det yoga len som sammet på lunchen som gäller. Yogan läker min kropp och stillar mig. Längtar! Hoppas vi ses på mattan.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

helena sa...

Superglada ungar i bilen på väg hem från showkids igår. Ni fick dem att känna sig så duktiga, viktiga och välkomna! "in da club da club wuowuo"..

Stillaeftertanke sa...

Å super duper kul att höra!!!