Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 19 september 2011

Denna dag är nu snart slut...

Å wow vilken dag!
Massor med rörelseglädje och massor med underbara människor, coola brudar och glada barn.
Afro Power Dance, Show Kidz, Zzzumba och slutligen Gravid Yoga kurs.
Ni kan tro att det är en otroligt skön känsla att gå från jobbet - ni vet att man gjort något bra. Att folk mår bra, skrattar och samtidigt tränar. Lovely och väldigt värmande ända in i själen.
Kvällen avslutas med sushi och varmt gott, grönt Kusmi Tea.

Resten av veckan fortsätter i samma anda. Imorgon, tisdag är det yoga på lunchen och fortbildning i RyggYoga på kvällen. På onsdag har jag en "gas-kille" hemma för koll på gaspannan så jag missar tyvärr mitt Yoga f, men hinner till dansklassen på kvällen. För att sedan avsluta onsdagen med uttagning inför Gerdahallens Yoga ledar utbildning, vi har 46!!! sökande... wow! På torsdagen stepar och zumbar jag och på fredag tar jag tåget efter en långlunch med bästa Jenny till Ulricehamns Convention för att slutligen infinna mig i Sthlm på lördag kvällen hos min älskling och då börja ladda för Lidingöloppet som jag springer på söndag... tar därefter nattåget hem på söndakväll... och förhoppnignsvis kommer jag hem hel och hållen för att påbörja sista veckan innan Portugal och SpringTravel i 2 veckor!!!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: