Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 18 september 2011

7 dagar kvar...

... Och jag känner mig inte alls i bra löpform för att prestera på Lidingöloppet. Nope! Det blir nog mer att springa igenom och njuta av tävlingen och den fina naturen.
För Lidingöloppet är verkligen världens bästa terränglopp och upplevelsen är magnifik. Jag längtar efter den känslan och vem vet kanske trummar benen igång... Hoppas bara vädrets makter är med oss för annars kan det bli ganska geggigt!

Dagens 6 k kändes tröga, värk i vaderna efter gårdagens 3 h dansträning. Lusten och motivationen är som borta i och med det. Så jag söker vidare efter min tappade flowkänsla.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Det kommer att gå jättebra! Själv får jag snällt stå över i år, men kommer att åka ut för att känna på stämningen och heja på alla jag känner. Fast det blir nog lite att strö salt i såren... att se men inte få vara med. Lycka till, du kommer att rocka i Abborrbacken!

Stillaeftertanke sa...

Men å tack Anna för ditt stöd. Kommer självklart att göra ett försök men tror inte att jag gör någon spec tid.
Kram