Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 12 juni 2012

20.2 k

Idag blev det ett långpass på 20.2 km.
Från mig till Ribban och runt. Därefter följde jag havet och sprang under bron och sedan vände hemåt. Fin runda som jag kommer att springa igen.
Skönt! Men inte jätte skönt i kroppen! Fick kramp i bröstkorgen sista 5 km som drog ner tempot.
Det blev ett snitt på 5.31 men jag bör ligga som mest på 5.19 eftersom jag om jag nu startar siktar på 3.45.00 h på Marathon. Annars känns det liksom inte värt det. Men några till långa pass så vet jag att jag tar det... Tror jag?

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Klart du fixar 3.45! Du fixar förmodligen 3.30!!! Lite avis på dig som har det roliga kvar :)

Stillaeftertanke sa...

Å vad du är gullig Anna. Tack för din pepp! Kram